Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom Harol-verdeler worden

Als verdeler wil je vooral dat je zaak goed draait. Dat klanten je spontaan contacteren en dat je die klanten optimaal kan bedienen. Bij Harol beseffen we dat maar al te goed, en doen we er alles aan om jouw zaak beter te maken.

Wie Harol-verdeler wordt, mag zich aan een aantal engagementen verwachten.
Hieronder vind je onze 10 in steen gekapte waarden. Beloftes die we maken én houden tegenover elke Harol-verdeler. Beloftes waarvan we weten dat ze belangrijk zijn voor ondernemende mensen zoals jij.

1.
Ons stokpaardje is kwaliteit; wij hebben niet de goedkoopste producten, wel de beste. Al 70 jaar lang. We garanderen die kwaliteit door strenge procedures en controles op alles wat we maken, en op alles dat buiten gaat. Kiezen, bestellen, ontvangen en aan het werk.

2.
Kiezen is verliezen. Daar denken wij anders over. Vrijheid tot het maken van de juiste keuze, ook dat is service. Met ons breed gamma aan rolluiken, garagepoorten, zonwering en buitenleven -in al hun mogelijkheden- wordt kiezen net winnen.

3.
Al onze producten zijn duurzaam en met oog voor detail gemaakt. Het zijn deze details die het verschil maken in de beleving van onze klanten. We werken met de beste materialen en zoeken de beste leveranciers. Enkel op die manier kunnen we jarenlang plezier garanderen voor de eindklant.

4.
Harol heeft een oplossing voor alle woonstijlen. Van klassiek tot modern. Voor nieuwbouw of renovatie. We halen er eer uit dat onze producten een woning niet ontsieren. Klanten kopen omdat ze plezier willen beleven aan onze producten. Een stuk van hun plezier zit ‘m ook in de look.

5.
Iedereen heeft wel een eigen smaak. Het zou dus verkeerd zijn om met standaarden te werken. Iedere vraag van elke klant krijgt dus een maatwerk. Dat betekent dat alles gemaakt wordt op maat. Tot op de millimeter. Daarna is het enkel nog kiezen uit ons enorm aanbod aan materialen en kleuren. Over details gaan we dus niet discussiëren. Over smaakverschillen ook niet.

6.
Onze producten zijn beschikbaar in alle RAL-kleuren en een ruim gamma structuurlakkleuren. Zonder meerkost. Dat betekent dat er voor elke woning een esthetische Harol-oplossing mogelijk is die mooi aansluit bij de stijl van het gebouw.

7.
Elke Harol-verdeler heeft 1 vaste contactpersoon. Geen wachtlijn of nummertje trekken dus. Iemand die adviseert, klaar staat voor je vragen én helpt met concrete oplossingen. Raad én daad. Tenslotte gaat het om jouw onderneming; en die moet vooral goed en vlot blijven draaien.

8.
Een Harol-verdeler wordt geholpen in opleiding en verkoop. Zodat er steeds een sterk merk achter jouw verhaal staat. Bovendien krijg je een set tools om je verkoop te optimaliseren. Indien gewenst, krijg je toegang tot een eigen online bestelsysteem waardoor je nog sneller en efficiënter kan werken. Offertes opmaken, orders opvolgen ... het zijn dingen die niet altijd even leuk zijn, maar toch een stuk aangenamer worden als ze vlot verlopen.

9.
We bieden 5 jaar garantie op al onze afgewerkte producten en 2 jaar op onderdelen. Ja, 5 jaar, omdat we zeker zijn van onze kwaliteit. Mocht er toch ergens een fabrieksfout zijn ingeslopen, dan vervangen we het stuk gratis en snel. Niemand wacht graag te lang als het zonnetje schijnt.

10.
We garanderen een snelle klachtenafhandeling. Elke week worden binnenkomende klachten op het hoogste niveau behandeld. Voor jou, mocht er iets zijn fout gelopen, maar ook voor je klanten, zodat je snel kan terugkoppelen.